شناسهٔ خبر: 107773 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری استان اردبیل خبر داد:

جابجائی یک میلیون نفر مسافر در استان اردبیل

مسافر.jpg معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: سال گذشته یک میلیون و ۲۹۲  هزار نفر مسافر جابجا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، رضا شیرین زاده در بازدید از پایانه مسافربری شهرستان پارس آباد افزود: این میزان جابجایی مسافر در قالب حدود ۲۶۷ هزار مورد سفر انجام شده است.

وی از جابجائی حدود ۸۴ هزار نفر مسافر نوروزی خبر داد و خاطرنشان کرد: این میزان مسافر در بازه زمانی ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در قالب بیش از ۱۳ هزار سفر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شده است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به فعالیت ۵۴ شرکت مسافری در استان اردبیل گفت: بیشترین مسافر استان از شهرستانهای اردبیل، مشکین شهر،خلخال و پارس آباد جابجا شده است.

شیرین زاده با قدردانی از تلاش های شبانه روزی رانندگان در خدمت رسانی شبانه روزی به مردم از فعالیت هزار و ۱۱۰ دستگاه ناوگان مسافری در استان اردبیل خبرداد.

 معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تصریح کرد:۲ هزار و ۵۲۲ راننده در بخش مسافری و ناوگان های حمل و نقل عمومی درحال فعالیت هستند.

وی از مردم و مسافران خواست هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت ها و رانندگان را از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه به تخلفات شرکت ها و رانندگان رسیدگی شود.

انتهای پیام/